2009. július 30., csütörtök

Dave, Mozi, Twilight saga, Csapó 2

Mivel, Nia még nem jelzett vissza, ezért sajnos még nem kerül ki a 9-dik fejezet.
De hoztam nektek egy szöszenetet, amit Dave unszolására írtam meg:).
Ne izguljatok nem rugaszkodom el a Twilight sagától;)


18:23: megérkezem a pláza főbejáratához
22 perccel hamarabb a megbeszélt időpontnál.
18:40: Dave megérkezik.
5 perccel korábban. Mák.
18:43: Megvesszük az előre lefoglalt jegyeket, az Adventureland című filmre.
Kezdődik az este.

7 óra 15 percre már bent is ülünk jól megérdemelt székeinken. 7:30-kor kezdődne a film. Kezdődne, mert még a reklám blokkot sem indították el. Sebaj, mi Dave-el addig átrágjuk magunkat a HP6 film általunk igen csak „felmagasztalt” (remélem, érződik az irónia) snittjein. Majd következik az állandó téma; a Twilight franchize. Az Újhold második előzetese nem sokára jön. Premier előtti adásra kell menni, de nem a twilighterekkel, mert különben az Edward monológokból nem fogunk hallani semmit (Imádunk titeket, de tény, hogy szerencse akkor már harmadszorra láttuk a filmet. Egyébként a jobb fülem azóta sem szuperál 100%-osan:P). Eclipse debütálása. Szomorúan konstatálom nekem az valszeg kimarad premierben, ugyanis ha minden jól megy, akkor tájt fogok államvizsgázni.
Ekkor már háromnegyed 8-nál tartunk, de a film képkockáinak még se híre se hamva. Én már kezdek fázni, és a kólám is vészesen fogy. Na de hol a film? Kezdődjön már! Felkiáltásomra az előttünk álló pasi, ki fele indul a teremből – nem, nem én mentem az agyára. Tippem a film iránt ment el érdeklődni -. Jól tippeltem, amint visszatér, megszólít, hogy elméletileg háromnegyed órája nézzük a filmet az ötös teremben. Ellenben mi az egyes teremben terpeszkedünk depressziós aláfestő zenékkel körülvéve. De sebaj, a srác intézkedet, épp hogy leül már kezdődnek is az előzetesek –gondolom a csúszás miatt a reklámoktól megkíméltek minket-. Lement a G.I Joe. 2-dik trailer következik.
Fekete snitt.
Hatalmas SUMMIT felirat.
Csak néhány másodpercem maradt, hogy Dave-hez fordulva mondjam ez az Újhold lesz.
Amikor is…..
…..dobpergés……….
Az általunk már jól ismert tengerparti képkockák jelennek meg a vásznon.
Na, ebben a pillanatban sikatottunk fel Dave-el, hogy ez a NEW MOON!!!
Így történt, hogy az előzetes első felére egyáltalán nem figyeltünk, mert örömködtünk Dave-el, hogy premier New Moon előzetest látunk. Na ezért már érdemes volt várni – konstatáltuk - , a film már nem is érdekel minket:D
Kedvenc momentumom;
Dave:
- Jake, run! – süvölt a fülembe -.
- Jake, run!
- Jake, run!- mire szerencsés harmadikra már el is találja a megfelelő pillanatot, hogy Bellával együtt síkitsa ezt a két szót:)
Ezek után jött egy harmadik előzetes is, de arra már nem emlékszem (bár, azt hiszem, ezen nem lepődik meg senki:D)

Az Adventurelandról, nem is ejtenék több szót. *irozinál*
Az est méltó befejezésére pedig, arra lépünk ki a teremből, hogy rakosgatják ki az Új Hold plakátokat.

Igen, mi Dave-el nem tudunk úgy moziba menni, hogy ne hozzon össze a sors a Twilight sagával.

7 megjegyzés:

  1. Szia Ria!
    A youtube-on megnéztem ezt a Speak-et. Engem nagyon megindított. Igaz hogy angolul néztem és az én angoltudásom szinte egyenlő a nullával, ebből kifolyólag két mondatot ha megértettem az egész filmből (na jó lehet hogy ötöt is xD).
    Viszont a kérdésem az lenne a filmel kapcsolatban hogy most Melinda (ha jól értettem így hívták a karaktert akit Kristen játszott) új lány volt a suliban? Mert nekem az elején úgy tűnt hogy igen, de aztán elkeztem gyanakodni az ellenkezőjére és mostmár inkább hajlok a nemleges válasz felé. Meg aztán a művészet oktató tanárnak mi baja van amikor kilyukasztja a képét és elzavarja Lindát? Ezen kívül Melinda miért rajzol pont fákat? És mi baja van annak a kopasz tanárnak Melindával? És miért viszi Lindát az igazgatóiba?
    Lehet hogy jelentéktelenek ezek a kérdések, de én kíváncsi vagyok a válaszokra.
    Ja és ugye van magyar szinkronnal is ez a film?

    puszi: isabella black

    VálaszTörlés
  2. ja és még egy kérdés. Miért rekeszti ki mindenki Lindát? Mert én úgy vettem észre hogy kiközösítik.

    VálaszTörlés
  3. Hú, de jó kérdés özön:)
    Melinda –jól értetted – új a suliban, ugyanis a gimi első évét kezdte.
    Hát hogy a rajztanárnak mi baja van, azt nem tudom – talán elmebaj?:p -, de arra tippelek, hogy a suli felső vezetése beleszólt a munkájába.
    Melinda azért rajzol fákat, mert az év elején, mindenki kihúzott egy cetlit, amiken különböző dolgok voltak fel írva – bohóc,fa, ház - és a diákoknak azt kellett megrajzolnia év végi osztályzat gyanánt.
    A kopasz tanár meg csal pikkel rá, és mindenáron kiszeretne vele cs*ni. Az ominozos igazgatóiba küldés, ha jól emlékszem azért volt, mert Melinda nem adta elő szóban is a házi dolgozatát.
    Melindát azért közösítik ki, mert egy bulin – vagy a bulin – kihívta a zsarukat, így sokakat letartóztattak.
    Sajnos szinkronosan nincs a film, ugyanis egyelőre Magyarországon még nem jelent meg, de a neten van hozzá magyar felirat. Ha szeretnéd akár én is elküldhetem neked, ha adsz egy e-mail címet:)
    Egyébként, ha tetszett a film, ajánlom, hogy olvasd el a könyvet is, amiből készült, mert az is nagyon jó, és az helyrerak néhány mozaik darabkát, amit esetleg nem értettél a filmből. Magyarul: Hadd mondjam el címen jelent meg, néhány éve.

    VálaszTörlés
  4. Hát ez nagyon jó. lett még egy jó estém!köszi! majd legközelebb összejön az előzetes:P

    VálaszTörlés
  5. Nincs mit, Dave! Tudod, rám mindig számíthatsz:D

    VálaszTörlés
  6. Köszi Ria, és főleg a könyv címét köszi! Tutira beszerzem!

    VálaszTörlés