2009. november 6., péntek

Like A Shooting Star szereplői II.

Jessica Reesaer:
Egy kis érdekesség: Amikor először körvonaladzott a történet, mint Jessica jelent meg a lelki szemeim előtt, ahogy elképzeltem ezt a karaktert. Viszont az eredeti Twilight sagában lévő Jessica miatt – nem akartam, hogy párhuzamot vonjatok vele, mert a természetük nem is különbözhetne jobban -, eredetileg mint Ashley lett elnevezve a karakterem. De aztán, amint egyre jobban belemerültem az írásba, Ashley helyett folyton Jessicának írtam, így a sok javítgatást meguntam végül és maradt a Jessica név a karakternek.

Jessica Ford Mustangja: csak én metálkék színben képzeltem el.

Rosalie autója: Continentál GTC Speed (csak piros színben képzeltem el)

LC:
LC, az iskola méhkirálynője. A népszerű diákok tagja. Pikkel Isabellára, mert megjelenésével, a legtöbb fiú figyelmét felkeltette. Az iskola tánccsoportjának vezetője. Ex-pasija, Kellan, aki sportemberként, a népszerű diákokat erősiti.


Max: csak sötétebb bőrszínnel képzeltem el. (Tudjátok olyan latinosan:)
Menőnek képzeli magát, és kedvenc hobbija „hajkurászni” a csajokat.



Alex: Ő Jessica barátja. Bátyja Port Angelesben lakik, míg ő egyedülálló édesanyjával.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése