2009. május 23., szombat

Like A Shooting Star

Új Otthon

Meredten bámultam a mellettem elsuhanó tájat. Épp a Quileute-ok (kvíljút) földjére tartottam. Mától ez lesz az új otthonom. Legalábbis elméletben. Egyelőre nem tudom otthonomnak fogom-e érezni valaha.
Oldalra tekintettem a vezető ülésben lévő alakra. Hosszú fekete haja hátul összefogva omlott a hátára, fekete szemét egyenesen előre az útra szegezte. Azóta, hogy utoljára láttam megizmosodott. Gondolom a kétkezi munka végett. Az apám igazi Quileute indiánná vált. Mintha az elmúlt negyven évet nem Phoenix belvárosában élte volna le, mint „tipikus” amerikai családfő.
Hamar akklimatizálódott. Pedig csak másfél hónapja költöztek ide Anne-nel. Anne. Ő a mostohaanyám. Már majdnem 3 éve annak, hogy megismerkedtek. Akkor történt mindez mikor a nagyapám meghalt, és apám eljött La Pushba, hogy fölszámolja a hagyatékát. A vége az lett, hogy beleszeretett egy itteni nőbe – Anne-be -, újraházasodott, és „új” gyermeket nemzett. Így váltam kirekesztetté a tinédzserkorom közepén – legalábbis én így éreztem - és néztem végig, ahogy apám új családot alapított.
De bevallom őszintén nem igazán okozott bennem ez törést. Anyámat sosem ismertem, még szülés közben meghalt. Apámmal bár jól kijöttem, mindig volt közöttünk egyfajta távolságtartás. Anne pedig sohasem akart anyám helyet anyám lenni, így nem igazán éreztem különösebb változást. Anne hozzánk költözött Phoenixbe, attól kezdve apám mindig vigyorogva tért haza, én pedig… nekem pedig nem kellett tovább házvezetőnek lennem.

De aztán alig öt hónapja történt valami. Valami, amitől szétestem, összetörtem. Amitől úgy döntöttek a „szülők”, hogy költözni kell. Új környezet. Ezzel a szóval dobálóztak. Erre van szükségem. Legalábbis ők ezt mondták. Az majd segíteni fog. Segíteni, hogy begyógyuljanak a sebek. Vagy legalább, hogy elinduljon a folyamat.
De én nem hittem ebben. Hisz bárhová megyek, a fájdalom követni fog. Velem marad.
De azért ők felkerekedtek és La Pushba jöttek, hogy előkészítsék a terepet. Én addig Trishnél – gyerekkori jó barátnőmnél –, és szüleinél maradtam, és befejeztem az aktuális félévemet a gimiben.

Gondolataimból a kézifék hangja térített magamhoz. Egy takaros házzal néztem farkasszemet. Gyors helyszínvizsgálat után rájöttem, egy hatalmas házat köszönthetek új otthonomnak, legalábbis a szomszéd házakat elnézve. A ház előtt apa felesége várt, kezében a féltesómmal, Ephraimmal. Apám, kezében a csomagjaimmal, odakocogott melléjük és átkarolta őket; - Isten hozott itthon, kicsim!
Szép fénykép készülhetett volna róluk; sötét hajuk, sötét szemük és sötét bőrük jól passzoltak egymáshoz. Egy boldog család, sugallhatta volna a kép. És akkor itt vagyok most én. Befurakodok közéjük a porcelán bőrömmel, melegbarna szememmel, és a hullámos rézvörös hajammal (anyám vörös hajszíne keveredett apám vérével – igen, vérével -, így eredményezte a génállományom a hajszínemet. Ez a réz árnyalat tipikusan az indiánoknál jellemző. Bár élénkebb, anyám természetes vörös hajzuhataga okán. És ez az egyetlen, ami emlékeztet arra, hogy indián vér csörgedezik az ereimben). Elképzeltem a fotót négyünkről. Mint egy halott az élők között. Erre a hasonlatra elmosolyodtam, mert igazán a dolgok közepébe talált. A mosolyomat, apám saját szavai reakciójának vélte, így az ő mosolya még szélesebbé vált. Kényszerítettem magam egy még szélesebb mosolyra, és beslattyogtam a házba apámék után.

9 megjegyzés:

  1. Szia!

    Egy olvasóm hívta fel rád a figyelmemet, mert ugyanaz az alaptörténeted, mint az én ficemé. Legalább is, az előzmények és a főszereplő tekintetében. Kicsit megnyugodtam, hogy a történet első fejezete alapján a sztori mégis más lesz. :)
    Arra viszont megkérhetnélek, hogy Bella unokájának, ha már te is róla írsz, adj más nevet, és ne Isabella Black legyen? Isabella Blacket én alkottam meg ez év februárjában. Tudom, hogy nincs jogom ilyet kérni, mert hát, nem védtem le és nincs rá szerzői jogom hivatalosan, de mégis arra kérnélek, hogy ha már az előzményeink azonosak, legalább a főszereplőt nevezd át. Hidd el, magadnak is megspórolnál némi kellemetlenséget, mert hát, én is úgy kerültem ide, hogy az olvasó, aki az oldaladra tévedt, rögtön másolásnak hitte a ficedet.
    Előre is köszönöm a megértésedet! :) És további jó írást! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, Spirit Bliss!
    Elöszőr is köszi, hogy figyelmezettél, ez tényleg egy véletlenszerűség, eddig még nem olvastam a ficeddet (most, hogy írtál, megnéztem, beleolvastam az egyik fejezetedbe, úgyláttam te Edward szemszögéből írod, is bevallom öszintén nagyon tetszik:). Megértem, miért kérsz erre, de az a helyzet már én is irogatom egy ideje, és úgy érzem evvel a névvel tudom a legjobban párhuzamba vonni az eredeti Bellával. A későbbi fejezetekben már mint Bella lesz emlegetve (főleg). Nem tudom téged még így is zavarna a dolog? Mert persze nem akarok itt kavarodást- se veled se az olvasokkal:D-, és kész vagyok komprumisszumot kötni, talán megbeszélhetnénk ezt a dolgot, itt is vagy akár privibe is!
    Várom válaszod!

    VálaszTörlés
  3. Szió!
    Nem, nem Edward szemszögéből írom a történetemet. Egyetlen extra fejezet van Edward szemszögéből, a többit Isabelláéból írom. :)
    Igen, sejtettem, hogy nem olvastad a történetemet, ezért is szóltam, hogy ebből még keveredés lehet az olvasók szemében, mert tényleg azonosak az előzmények, és hát, még pluszban Isabella karaktere is.
    Hmmm... Hát, nem tudom... Talán, az segítene, ha te Bellának hívnád a főszereplőt. Igazából, Isabella Black karaktere nagyon a szívemhez nőtt, és furcsa, hogy más ír "róla", mert mindig is úgy éreztem, hogy ő az én karakterem, én álmodtam meg.
    De... Oké, kompromisszum... :) Ha Bellának hívod és nem Isabellának, akkor megpróbálom túltenni magam lelkileg a megrázkódtatáson, hogy nem csak én írok ilyen néven Bella unokájáról. :D
    Tényleg bocsánat, hogy kötözködöm ezen, csak... Lelkileg kötődöm a karaktereimhez. :D
    De értékelem, hogy ilyen megértő vagy. :)

    VálaszTörlés
  4. De jó, hogy ilyen gyorsan válaszoltál, bevallom kicsit izgultam:P
    Teljesen megértelek evvel az üggyel kapcsolatban, nem gondoltam volna, hogy egy ilyen egybeesés miatt problémám adodhat. Akkor a Bellával kiegyeztünk!?

    És egyátalán nem veszem kötözködésnek amit írtál, sőt... örülök hogy te magad szóltál nekem, kicsit elvette volna a kedvem ha rajongóid plágium miatt rögtön megköveztek volna:P
    Remélem ezek után minden rendben lesz!:)

    VálaszTörlés
  5. Nem kell izgulni, nem eszem embert. :D Meg előfordul, hogy két embernek egyfelé jár az agya, és véletlenül hasonló dolog jut az eszükbe. :) És hát, az 1. fejezet alapján tényleg köze nincs a történetednek az enyémhez. :) Csak ezek a véletlen egybeesések gyanakvásra adnak okot, ha nincsenek megbeszélve. :)
    Igen, a Bellával kiegyeztünk. :) További jó írást neked! :)

    VálaszTörlés
  6. szia! Engem érdekel amit írsz. Sztem nem lenne
    ez rossz. Mikor fogod folytatni?

    viki

    VálaszTörlés
  7. Viky: a 2-dik fejezet már fenn van és egy-két napon belül jön a 3-dik fejezet is:)

    VálaszTörlés
  8. tök szuper!!!Csak most találtam meg az oldalt ugyhogy ezért olvasom mostxD
    viszont sztem az elején egy kicsit túl gyorsan adod az infókat.de ha majd visszatérsz úgy oké(de ez csak az én véleményem mondjuk én fel tudtam fogni de vannak olyanok akiknek ez gyors xD

    VálaszTörlés
  9. Kedves Névtelen!:) Én mindig örülök az új olvasóknak, és az új észrevételeknek is. Egyépként, igen, visszatekintésekkel terveztem a ficet.

    VálaszTörlés