2009. május 21., csütörtök

TWILIGHT FANFICTION

Pár szó:

A történet még akkor kezdett megfogalmazódni bennem, amikor először olvastam a New Moon-t (igen először, azóta már a magyar kiadást is megforgattam a kezeimben: P). Hogy őszinte legyek, nekem elnyerte a tetszésemet, a mi lett volna, ha… dolog, bár ez a könyvben csak egy kis kitekintés (hiszen tudjuk –spoiler – végül Edward és Bella újra egymásra talál.). Rögtön megragadta a fantáziámat és elkezdett körvonalodzni egy új alternatív történet. Minthogy még akkor nem volt bátorságom/elhatározásom leírni a történetet, így az óta az alapötlet alakult, változott, de mivel ezt csak én tudom, senkit sem zavar: P

Szóval az itt talált Twilight fanfiction, a Twilightot és a New Moon első felét veszi alapul.

Anno Bella nem ment egyedül sziklát ugrani, jó kislány volt, és kivárta azt a pillanatot amikor Jacob ráért. Mivel Bella Jacobbal ugrott, Alice nem láthatta az ugrást, így a Cullen egyik tagja sem tért soha vissza Forksba (legalábbis egy emberöltőig biztosan nem). Végül Bella és Jacob szerelme beteljesedett, gyermekük született, és a gyermeküknek szintén.

És itt kezdődik az én mesém…

1 megjegyzés: