2010. március 5., péntek

Szívesség

Sziasztok!

Most egy kéréssel fordulok felétek. Mint sokan tudjátok végzős hallgató vagyok a főiskolán, és nagyban írom a szakdolgozatomat. A szakdolgozatomat fel szeretném dobni egy saját „kutatással”, és ehhez kellenétek ti!

Készítettem egy kérdőívet, melyben az e-bookos olvasási szokásotokról kérdezek.
Csak pár-percről lenne szó, mindössze 11 kérdésből áll.
Itt a kérdőív linkje:
http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEhfdU15aUR0cjBnX0hJaUlmQ2J6d1E6MA

Nagyon sokat segítenétek, ha kitöltenétek, nagyon-nagyon hálás lennék érte!

Köszönöm nektek! Pusz: Ria

3 megjegyzés:

  1. Szia
    Csak most találtam rá az oldaladra de 1 nap alatt elolvastam az egészet:) Nagyin jól írsz tetszik a stílusod... egyáltalán nem Meyer-es ez olyan te ... gondolom én xD szoval csak így tovább várom a folytatást !!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Kitöltöttem a kérdőívet.
    Tetszik a törid, várom a folytatást.
    Nézz be hozzám van Neked valamim.

    VálaszTörlés
  3. szia! Úgy gondoltam megérdemled a született tehetség díjat! Katt a nevemre!
    Puszi: Zsani alias Szozsa914
    U.I.: Kitöltöttem a tesztet is!

    VálaszTörlés